Saturday, November 30, 2013

Hebat..Inilah Gambar Bentuk-Bentuk Televisyen Dari Dulu Hingga Sekarang


Sejarah televisyen memang sangat mengagumkan, bayangkan saja sebuah kotak boleh memaparkan gambar bergerak dengan kelajuan tinggi dan tidak putus-putus, ini merupakan sebuah penemuan yang luar biasa dalam tamadun manusia. Tetapi yang harus dicerna adalah televisyen telah mengalami perkembanag yang sangat pesat dimana dahulu memang televisyen tidak seperti sekarang yang sangat canggih dab berdisain cantik, kerana memang televisyen telah disempurnakan seiring dengan perkembangan zaman.

Dan berkenaan dengan televisyen zaman dulu dan sekarang, saya memang sanagt tertarik dengan model-model televisyen zaman dahulu dan sekarang. Karean menurut saya televisyen zaman dahulu sangat unik dan sekarang disempurnakan reka bentuk dan tehnologinya sehingga lebih kelihatan menarik dan cantik. Untuk itu kesmptan kali ini saya hanya ingin sedikit berkongsi gambar televisyen dulu dan sekarang yang telah saya dapati di google gambar.



 dibawah ini adalah televisyen dulu dan sekarang yang saya maksud.






 kalau yang dibawah ini adalah TV termahal didunia, Bayangkan saja, 1 buah TV ukuran 55' ini akan dijual dengan harga US$ 2250.000 bersamaan rm9 ribu ringgit...lihat saja gambarnya dibawah ini bos....

No comments:

Post a Comment