Friday, January 25, 2013

Katak yang boleh Bercakap


Katak yang boleh Bercakap, Himpunan cerita lawak

Dua wanita yang berjalan melalui hutan terkejut apabila dipanggil oleh katak yang keluar kepada mereka dan berkata:

"Bantu saya, saya seorang broker saham, saya telah disumpah oleh seorang ahli sihir dan telah berubah menjadi katak. Jika salah seorang di antara kamu mencium saya,saya akan kembali kepada keadaan yang asal saya! "

Salah seorang daripada wanita mengambil sapu tangan ibunya, mengambil katak, dan disumbat di dalam beg tangannya.

Wanita lain, tunduk, menjerit, "Tidakkah awak mendengar katak kata tadi? Jika awak mencium dia, dia akan bertukar menjadi broker saham!"

Wanita kedua menjawab, "Tentu, tetapi hari ini katak bercakap lebih bernilai daripada broker saham!"

No comments:

Post a Comment